Sabtu, 5 Januari 2013

Grey Mood #1

Afternoon, honey!
Entah berapa lama boleh bertahan di YouTube pun aku tak tahu. HAHA. Mungkin esok lusa sudah boleh di-claim oleh GMM Grammy. Dan aku dapat strike lagi. Untuk kesekian kali.

Hari ini online untuk dapat sakit hati. Beberapa hari lepas aku dah mula baca betapa kontroversinya Neua Mek II yang konon-kononnya inappropriate, sebab ia berkait rapat dengan politik. Neua Mek II sudah ditayangkan hingga ke episod 9. Aku pun mengagak ia tamat minggu ini dengan 12 episod, since Raeng Pradtana mula ditayangkan 12 Januari. Which is normal, since lakorn untuk slot hujung minggu TV3 sekarang ini memang tak lebih 13 episod.
Tapi apa yang terjadi lepas aku buka YouTube, tiba-tiba ada video Raeng Pradtana, opening credit etc. What the hell is going on? Aku baca di sana-sini, TV3 sudah pun keluarkan kenyataan Neua Mek tidak akan terus ditayang. WOW. Extremely bad for MTEAM!!! And even the production team.
Melucukan bila ada yang cakap mahu boikot Raeng Pradtana. Haha. Kelakarlah. Nadech dan Kim  langsung tidak bersalah.

Tetapi sebenarnya yang lebih awal adalah channel YouTube KissKeepInTouch sudah kena delete. T_T Bengang macam hilang boyfriend aku!!! Kebanyakan channel di ViKi menggunakan raw videos KIT. Kalau KIT kena delete, semua projek leburlah! Mangkuk!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan